7 תשובות
אנחנו לא יכולים לדעת מה הן מרגישות
אני כמעט בטוחה שכן.
כלבות מניקות ומלמדות את התקשורת הכלבית של הגורים שלהן לבערך חודשיים. חשוב נורא לא להפריד את הגורים במינימום החודשיים הראשונים, אחרת הכלב יתקשה לתקשר עם כלבים אחרים.
כאשר גיל הינקות והלמידה נגמרים, הכלבים שוכחים מהקשר הגנטי ומתייחסים אחד לשני כחברים.
כאשר גיל הינקות והלמידה נגמרים, הכלבים שוכחים מהקשר הגנטי ומתייחסים אחד לשני כחברים.
לא נראלי אבל גורים כן זוכרים את האמהות שלהם
^גם הגורים לא זוכרים לאחר שמגיעים לגיל מסוים, יש המון זכרים (אם הם אינם מסורסים) שמזדווגים עם אמא שלהם.
^בלי קשר לשאלה מתה על התמונה של קייט אצלך
באותו הנושא: