11 תשובות
לא
בצהריים? מה פתאום
אנונימית
לא
לא זה בסדר
בצהריים? לא
מה פתאום
אני לבד על אוטובוסים מגיל 10
אני לבד על אוטובוסים מגיל 10
בצהריים לא
לא אבל תזהרי בכל מקרה
צהריים לא
אם את מדברת על לילה אז ממש ממש לא מומלץ
אם את מדברת על לילה אז ממש ממש לא מומלץ
בצהריים לא
באותו הנושא: