6 תשובות
אין בעיה לא מורידים נקודות
וואי אני בטוח עברתי את סף המילים היום
לא מורידים לדעתי
לא מורידים לדעתי
אנונימית
אני די בטוחה שלא מורידים נקודות, מורידים רק אם כותבים פחות מילים. אני גם כתבתי יותר ממה שצריך
זה סבבה
כלום, לא מורידים ובטח שלא על כמה מילים בודדות
ממה שהמורה שלי אמר - מותר לסטות עד 10% כלומר עד 154 מילים זה סבבה, כמובן שלא יורידו לך אם כתבת 155 לול
אנונימית
באותו הנושא: