8 תשובות
אין הרבה מה לעשות אולי תרמוז לה בשיעור הבא
או שתתגבר ותשאל את המורה מה המספר
לנסות למצוא אותה שוב, להגיע באותה שעה באותו יום (אם מתאפשר) ולדבר איתה
קורה לפעמים בשיעורי נהיגה שיצא מצב ששניכם תשבו מאחורה, נגיד גם בחזור מהטסט- כי יאספו אתכם, ואז אתה גם תוכל לשאול אותה איך היה לה או סתם להתחיל דיבור, ואז זה יזרום מפה לשם תבקש אינסטגרם :)
שואל השאלה:
מילא אם אחותי לא היתה שם, אבל להתחיל עם מישהי ליד אחותי זה אפילו עוד יותר מביך, אין לי מושג אם אני אצליח לאזור אומץ
אנונימי
מהה בקטנה....
ותמיד אתם קובעים שיעור ביחד?
תנסה לקבוע עם המורה בשעות אחרות ממה שיש לאחותך, בכל אופן יש לכם סדר יום שונה
שואל השאלה:
כן...
אין לי ממש ברירה אחרת בקשר לזה ואי אפשר לשנות את זה :(
אנונימי
תתחיל איתה בשיעור הבא
לדעתי זה ממש לא מביך, אני הייתי מוחמאת מזה
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה היא שזה ממש מביך כי גם אחותי נמצאת איתי ככה שזאת לא ממש אופציה להתחיל איתה שם, חוץ מזה זה נראה קצת קריפי להחיל עם מישהי שישבת לידך בשיעור נהיגה.
אולי אני אנסה לאזור אומץ לדבר עם המורה, אבל גם אז, מה אני אגיד לה?
אנונימי
באותו הנושא: