11 תשובות
כי בשנים שלנו לצערנו החברה יותר ביקורתית לגבי גוף של בנות

אבל שלא תטעי גם לבנים יש, זה שלא אומרים לא אומר שלא קיים
סטטיסטית אחד מכל ארבע בנים במכון סובל מהפרעות אכילה ודיכאון... שלא נדבר על כל אלו שלא במכון
אני משערת
כי יש לרוב בנים חסרי טאקט שיכולים לצעוק מישהי "יא שמנה" או "את רזה מידי". ובנות נפגעות מזה (מן הסתם, כמו בנים כשזה להפך) וכך אולי זה מתפתח להפרעת אכילה .
או שבנים אולי אומרים היא רזה מידי או שמנה מידי מי יצא איתה . זה מכוער .

כמובן שאני לא חושבת ככה ונתתי רק דוגמא !
אנונימית
כמעט כל הפרעות האכילה מוגדרות כמחלות ג'נדריאליות, כלומר מופיעות כמעט באופן מלא אצל מגדר אחד, במחלה הזו אצל נשים.
זה קשור בחברה, ואיך שהחברה תופסת נשים מאז ומעולם.
כי אם גבר מרגיש שמן הוא הולך לחדר כושר
ואם בחורה ככה אז היא אומרת לעצמה שהיא לא תאכל כל היום
אנונימית
כי רוב הבנות לוקחות בצורה יותר חמורה את אידיאל היופי ורוצות להיות כמה שיותר דומות לו ומפה לשם זה קורה...
יש גם בנים כאלה, הרבה בנים אבל זה כן יותר נפוץ אצל בנות...
אנונימית
זה די ברור.
החברה דורשת מבנות להיות יפות הרבה יותר מאשר מבנים.
אנונימי
בעקרון יש גם המון בנים בתור בת שסובלת מאנורקסיה אני יכולה רק לשער אולי בגלל שמודל היופי של בנות הוא יוצר רזון ומי ששוקל מעל משקל שיחסית הוא נמוך נחשב לשמן והמשקל גבוה ואצל בנים המודל יופי הוא פחות להיות רזה אלה יותר חזק ושרירי פה דיברתי בעיקר על אנורקסיה כי זה מה שאני מבינה בו כי אני סובלת כמובן שיש עוד הפרעות אבל אליהם אני לא יודעת אפילו לשער כי אני בכלל לא מבינה סזה
תמיד התייחסו לאישה כחפץ ושהגוף שלה צריך להיראות בצורה מסוימת וזה מודל היופי
כיום המודל הוא רזון... אז יותר ויותר בנות משוות את הגוף שלהן למודל הזה :(
כנראה סיבה אבולוציונית שמתקשרת לעובדה שלבנים יותר קל לרדת במשקל או משהו כזה. הגוף של נשים וגברים בנויים אחרת. ככה זה
אנונימי
כי כנראה לבנות יותר אכפת מאיך שהן נראות
תמיד החברה פנתה לאישה כמשהו שצריך להיות יפה המודל של היום קצת יותר פתוח אומנם אבל עדיין הרדיפה לרזון נשארת כי ככה זה כבר עשרות שנים תמיד רזון מבחינת החברה היה שווה ליופי וכשאת כל היום רואה ברשתות החברתיות ואנשים ברחוב שאת רוצה להיראות כמוהם או כשיש אפילו אנשים שמעירים לך על הנראות אפילו אם זה סתם מבט מזלזל זה גורם לך לעשות סוויץ במוח ולחשוב איך אני אשתפר בזמן הכי קצר שאפשר ולכן הרבה פונות להפרעות אכילה כי אף אחד לא מלמד איך לשמור על המשקל תקין באף רגע מחייך אלה אם שילמת למישהו המון כסף

אגב גם לבנים יש הפרעות אכילה אבל הנושא אצלם כלפי החברה פחות נפוץ ולכן פחות תשמעי עליו