18 תשובות
פיצה האט
האופה מבגדד מטר מהבית שלי
אני גר בישוב ויש רק אופציה אחת ואני חולה עליה
פיצה האט
שואל השאלה:
אני אוהבת פיצה חצי עם זיתים ובולגרית וחצי השני עם בצל ועגבניות. ואוהבת גם חצי לפעמיים עם טונה.
סקיי פיצה בחיפה
או פיצה האט
אממ תתפלא/י או לא אבל דווקא אני אוהבת את פיצת שמש נראה לי זה השם
לא אוהבת פיצה
אמריקן
שואל השאלה:
לי יש פיצה שמש והיא על הפרצוף..
שואל השאלה:
בעיר
פיצה שמש זולה וטעימה לא פחות מהפיצות היקרות
פיצה דומינו
jaja
אבל מי אמר שאני גר בעיר
אני גר ביישוב ואני הכי אוהב את ' הפיצה המטיילת ', הפיצה בלי גלוטן שם מדהימה לדעתי ולא ציניות❤❤
איטלקית ושמש
שמש