20 תשובות
אני בת חמש עשרה ומתנהגת כמו בת 5
תהני מזה שאת כל כך קרובה להורים שלך, לא כולם ככה ובסוף מצטערים על זה... קבלי את זה באהבה ותנצלי עד המיטב
מה הבעיה הלוואי עליי קשר כזה עם ההורים. הכל בסדר
אנונימית
זה כיף לך שאבא שלך מקריא לך הארי פוטר? אם כן זה לא משנה אם את ילדותית או לא ילדותית, יש הרבה אנשים שהיו רוצים קשר כזה עם ההורים שלהם
אני בת 14 ורואה סדרות של ילדים
אנונימית
אתמול נפגשתי עם חברות ושרנו שירי ילדים באנגלית:))
זה לגמרי נורמלי להיות ילדותי
זה לגמרי נורמלי להיות ילדותי
שואל השאלה:
כן אבל זה פשוט דברים כל כך.... תינוקיים?
כן אבל זה פשוט דברים כל כך.... תינוקיים?
אנונימית
זה בסדר גמור!!
מה שחצי מנורה חצי מטומטמת אמרה
הכל טוב זה בסדר
שואל השאלה:
זהו שאין לי כזה קשר טוב עם ההורים... וזה ממש קשה לי אני פשוט לא מקבלת את עצמי בשום אופן. לא רק בהקשר הזה
זהו שאין לי כזה קשר טוב עם ההורים... וזה ממש קשה לי אני פשוט לא מקבלת את עצמי בשום אופן. לא רק בהקשר הזה
אנונימית
14 זה עדיין גיל שצריכים להיות ילדותיתים לדעתי..
שואל השאלה:
כן אין לי בעיה להיות ילדותית בסגנון של סדרות ושירים זה פשוט דברים שהם כאילו מוגזמים(?)
כן אין לי בעיה להיות ילדותית בסגנון של סדרות ושירים זה פשוט דברים שהם כאילו מוגזמים(?)
אנונימית
שום דבר לא מוגזם:))
לא מוגזם, אני הייתי שמחה לקבל מאבא שלי חיבוק לפני השינה-
שואל השאלה:
אוף אני יכולה להתכתב עם מישהו בפרטי? אבל ברצינות
אוף אני יכולה להתכתב עם מישהו בפרטי? אבל ברצינות
אנונימית
ברצינות? כולם פה אומרים את האמת:)
שוב - מה שחצי מנורה חצי מטומטמת אמרה
אבל אני פה בשבילך אם בא לך:))
שואל השאלה:
חחח אני יודעת שאתם רצינים ובאמת תודה פשוט התכוונתי לשיחה רצינית
חחח אני יודעת שאתם רצינים ובאמת תודה פשוט התכוונתי לשיחה רצינית
אנונימית