9 תשובות
היה לי רועה גרמני
אני הייתי רוצה אסקי סיבירי
יש לי פיטבול מעורב עם לא יודעת מה אבל קיצר
כלב מדהיםם
יש לי כלב מעורב
וממליצה לאמץ מעורב כי בתכלס כלב גזעי לא נותן לך שום דבר יותר מכלב מעורב חוץ מזה שהוא עולה הרבה, חי פחות, ותורם לתעשייה מזעזעת של ניצול
כרגע יש לי מעורב
פעם היה לי האסקי סיבירי, מאוד אהבתי אותו הוא היה חמוד ועדין כזה, ממש רגוע ומתוק
ממליצה לאמץ מעורבים, אלה הכלבים היחידים ללא בעיות בריאותיות
שואל השאלה:
רומי סופר סטאר^
איך הוא היה ? אנרגטי , שקט , שמח ?
מלטז
מלטז(אימצנו ממשפחה שמסרה)
ואם את מאמצת מאמותה לרוב אין שם יותר מדי גזעים, הרוב מעורבים עם הרבה סוגים(וכמו שאמרו באמת למעורבים יש פחות בעיות בריאותיות)