4 תשובות
ממש לא
לא.
מה פתאום?
אלה שלא מחוסנים, נכון, יש להם יותר סיכויים לחלות קשה יותר, אבל זה לא אומר שהם צריכים לעשות את זה
מה פתאום?
אלה שלא מחוסנים, נכון, יש להם יותר סיכויים לחלות קשה יותר, אבל זה לא אומר שהם צריכים לעשות את זה
אני ברגע זה חולת קורונה (אומיקרון) ואני ליטרלי לא מרגישה כלום! לא מחוסנת ו מרגישה מצוין אל תפחדו זה שטות
לא
באותו הנושא: