8 תשובות
ממש לא
דפאק למה שהיא תוריד לך על אוכל מה היא אמיתית
אם הסכמתם על כמות כסף מסוימת זה כמה כסף היא חייבת לך ואני מדגיש את המילה *חייבת*

אם לא הסכמתם על כמות כסף לפני (אפילו שאני לא רואה סיבה למה לא) זה תלוי מה הגיל שלך כדי לראות כמה היא צריכה לשלם לך אבל 30 שקל לשעה וחצי זה לא חוקי לא משנה מה
שואל השאלה:
גם אם זה שווה 5 שח זה לא מוצדק
אנונימית
אם הייתי במקומך הייתי דורש את הכסף שמגיע לי ולא עושה לה בייביסיטר יותר
טוסט שווה 20 שקל? ממש לא... היא סתם מנסה לתת לך פחות בלי סיבה רצינית
מה לעזאזל?!איזה קמצנית היא אני בהלם!תפסיקי לעשות לה בייביסיטר.בכלל אני במקומך הייתי צועקת עליה
הסכמתן על כמות כסף? זה מה שהיא צריכה לשלם, ובטח שלא בעשרים שקל פחות, זה כמעט חצי וזה מוגזם, אם היא לא מסכימה להחזיר תדרשי ותפסיקי לעשות ביביסיטר, אם את לא רוצה לפגוע בילדה פשוט תיפגשי איתה לפעמים אבל לא יותר מזה.