התחברות הרשמה

זה בסדר אם אכלתי גם פרי (בננה) וגם שלוש קוביות שוקולד?

אני מנסה להרזות..
9 בינואר 2022, 13:32
שוקולד    
5 תשובות
כן
במבה 4
כע
י
יורקשייר טרייר
כן
Noale
כן
T
The real potato
כן
ב
בדיוק כמו שאני
באותו הנושא:
אכלתי 5 אפרסקים ו3 בננות זה בסדר?
אכלתי היום שקשוקה ארטיק שוקולד בננה ומרק זה בסדר,?
עם אכלתי 100 קלוריות ביום אבל אכלתי שלוש ארוחות זה בסדר?
אכלתי 3 בננות אחרי אימון זה בסדר?
אכלתי היום רק 6 קוביות שוקולד ונס קפה, זה בסדר מה שאכלתי?
אכלתי היום רק 2 בננות ושתיתי כוס מים, זה בסדר?
אכלתי עד עכשיו מהבוקר 4 פריכיות אורז,בננה,תפוח ירוק.זה בסדר?
אני רעבה כרגע כי לא אכלתי כלום בערב בננה זה בסדר עכשיו או שעדיף חביתה?
אכלתי היום חתיכת עוגת תפוזים תפוחי אדמה שוק עוף ו4 קוביות שוקולד לבן זה בסדר?
אכלתי שלוש בננות היום ואני בדיאטה, וברצף, זה זוועה?
אכלתי חצי בננה עם מלח ועוד שלוש ביסים זה מסוכן?