3 תשובות
שואל השאלה:
ידיד שלי ניתק איתי קשר בגלל שיש לו משהי. שלחתי לו תתן לי סיבה מוצדקת.. אפילו לא טורח להיכנס להודעה. אבודת עצות כבר
ידיד שלי ניתק איתי קשר בגלל שיש לו משהי. שלחתי לו תתן לי סיבה מוצדקת.. אפילו לא טורח להיכנס להודעה. אבודת עצות כבר
שואל השאלה:
חוץ מלשחרר
חוץ מלשחרר
אין משהו אחר, זה שהוא ניתק איתך קשר בגלל איזה מישהי בעצם אומר שת לא חשובה לא מספיק והוא לא שווה את הטרחה שלך
תזכרי שמי שבחיים שלך צריך לרצות את זה כי אחרת זה לא כיף לאף אחד (אני למדתי את זה מדרך הקשה חח)
תזכרי שמי שבחיים שלך צריך לרצות את זה כי אחרת זה לא כיף לאף אחד (אני למדתי את זה מדרך הקשה חח)
באותו הנושא: