4 תשובות
איך היה לך בבגרות?
פשוט תלמד את הבסיס של הבסיס וואט לאט תתקדם
תחזור על הדברים שאתה הכי מתקשה בהם
תסביר/י לעצמך את החומר זה תמיד עובד