15 תשובות
עד שגל האומיקרון ייגמר, יכול להיות שהסרט לא יהיה בקולנוע כבר. לך תראה.
לחכות. כולה סרט, יהיה בטח מאיפה להוריד אותו
לחכות, סרט פחות חשוב.
מקסימום, אם לא יהיה אותו בקולנוע, יהיה כבר אפשר לראות אותו באתרים למיניהם
מקסימום, אם לא יהיה אותו בקולנוע, יהיה כבר אפשר לראות אותו באתרים למיניהם
כדאי לך לראות בבית, גם הקורונה גם האומיקרון גם קר... עדיף לראות בבית אם יש לך yes אז אתה יכול לראות שם
לכי
למה לא יסאסי
אה אופס יאבו סאסי יתחת
בואנה אנונימית שאני לא יחרוג אותך שמעת יא סאסית
או שבאמת אל תלכי
נראלי היום
כי יהיה בהמשך עוד יותר גרוע
כי יהיה בהמשך עוד יותר גרוע
לחכות, הסרט לא עד כדי כך שווה את זה.
^חח זה לא מפריע הלשון פניה, לא חייבת לתקן את עצמך
לדעתי כל הקורונה וזה רק יילך וידרדר
אח חורג^
למה לעשות ספויילרים? דיווחתי, יום נעים והלוואי שיעשו לך ספויילרים לסרט הבא שתראה 3>
למה לעשות ספויילרים? דיווחתי, יום נעים והלוואי שיעשו לך ספויילרים לסרט הבא שתראה 3>
אבו סאסים