5 תשובות
אם אמרה שתצדיק אז תצדיק, תזכירי לה.
אצלנו מצדיקים בסוף כל שליש רק
מאמינה שתצדיק לך
מאמינה שתצדיק לך
אמורים להצדיק תדברי עם ההורים שלך
אז תגידי לה עוד פעם
חייבים להצדיק
חייבים להצדיק
אמורים להצדיק לך.
באותו הנושא: