9 תשובות
לא נראלי שכדאי לך
לא
לא, זה יחליש אותו עוד יותר.
ללאחא תיזהרי עשיתי עכשיו אני בישיקום וסובלת
לא כדאי
לא כדאי
לא..
כדאי לך לגזור קצת
לי גם הייתה נשירה, גזרתי והשיער נהיה מהמםם!
כדאי לך לגזור קצת
לי גם הייתה נשירה, גזרתי והשיער נהיה מהמםם!
בדיוק באותו מצב.
כרגע אני מחכה עם ההחלקה. מלבד זה שהחלקה עלולה להרוס את השיער יותר, השיער נראה הרבה יותר דליל עם שיער חלק לאחר החלקה.
אני כרגע מנסה לעבות אותו ולהפוך אותו לפחות שברירי. הלכתי לרופא עור, הביאו לי ויטמינים שגורמים לצמיחת השיער בקרקפת.
מלבד זה, הלכתי למכון לשיער מקצועי וביקשתי יעוץ. כרגע אני משתמשת באימפולות לשיער דליל ושמפו ומרכך מיוחדים. אני יכולה להגיד שאני כבר רואה שינוי. שינוי שאפילו גורם לי לשקול את עניין ההחלקה כי התחלתי לחבב את השיער שלי.
תתחילי לטפח אותו
שימי שמן ארגן/ קיק לפני מקלחת. תשתמשי בשמפו ומרכך ללא סולפטים ופרבנים (עדיף שמיועד לשיער דליל) את השמפו תחפפי בעיקר בקרקפת ואת המרכך רק בשיער עצמו, פעם בשבוע מסכה. אחרי מקלחת סרום והכי חשוב אם את עושה מחליק או מייבשת את השיער בצורה לא טבעית להשתמש בheat protectant
כרגע אני מחכה עם ההחלקה. מלבד זה שהחלקה עלולה להרוס את השיער יותר, השיער נראה הרבה יותר דליל עם שיער חלק לאחר החלקה.
אני כרגע מנסה לעבות אותו ולהפוך אותו לפחות שברירי. הלכתי לרופא עור, הביאו לי ויטמינים שגורמים לצמיחת השיער בקרקפת.
מלבד זה, הלכתי למכון לשיער מקצועי וביקשתי יעוץ. כרגע אני משתמשת באימפולות לשיער דליל ושמפו ומרכך מיוחדים. אני יכולה להגיד שאני כבר רואה שינוי. שינוי שאפילו גורם לי לשקול את עניין ההחלקה כי התחלתי לחבב את השיער שלי.
תתחילי לטפח אותו
שימי שמן ארגן/ קיק לפני מקלחת. תשתמשי בשמפו ומרכך ללא סולפטים ופרבנים (עדיף שמיועד לשיער דליל) את השמפו תחפפי בעיקר בקרקפת ואת המרכך רק בשיער עצמו, פעם בשבוע מסכה. אחרי מקלחת סרום והכי חשוב אם את עושה מחליק או מייבשת את השיער בצורה לא טבעית להשתמש בheat protectant
אנונימית
באותו הנושא: