11 תשובות
אוקיי
כן אבל זה בהומור
כל אחד והטעם שלו
Agn
למה להוריד לה
היא כן יפה
מי זאת בכלל החיים לא הבנתי
וולא לא
כוסית אש
האמת לא יודעת גם
נראית לי צ'אחלה
שואל השאלה:
ילדה סוכר
לא אמרתי שלא,
היא נראת סבבה
לא הייתי אומר וואו אבל כן כל אחד והטעם שלו
אנונימי
שואל השאלה:
אימפוסטר סאס
מה הקשר וואוי
אני גם מדבר על הפנים שלה .. מסתכלים רק על גוף
אנונימי