4 תשובות
שואל השאלה:
^^ שלילי או חיובי? כי אמרו לי שחיובי בדרך כלל לוקח יותר זמן והייתי עם חולה ועדיין לא קיבלתי אחרי 28 שעות
לוקח להם מלא זמן לתת תשובות
אח שלי בבידוד והוא קיבל רק 3 ימים אחר כך את התוצאה
אני קיבלתי באותו ערב
קיבלתי שלילי