9 תשובות
אין לך במה להתבייש, להתאהב זה טבעי לגמרי
שואל השאלה:
לא רוצה שהיא תדע שאני אוהב אותה, אני נשאר אדיש לידה
אני לא אוהב להראות רגש לבנות
לא רוצה שהיא תדע שאני אוהב אותה, אני נשאר אדיש לידה
אני לא אוהב להראות רגש לבנות
אנונימי
אי אפשר להתבייש באהבה, ככה אתה נפתח יותר אל החיים
שואל השאלה:
בראש שלי אם אתה מראה אהבה למישהי זה מוריד לה וזה מביך...
בראש שלי אם אתה מראה אהבה למישהי זה מוריד לה וזה מביך...
אנונימי
תראנ אחי דווקא בנות אוהבות לרוב שבנים מראים רגשות ועם יותר ביטחון
ההפך!! שאתה מראה למישהי שאתה אוהב אותה זה מעלה!! מי יודע עם היא גם רוצה אותך?? וגם עם לא תדע שהיא הפסידה, אבל אל תסתיר את זה, אל תסתיר אף פעם את מה שאתה מרגיש
אתה יודע איך היא מרגישה כלפיך?
תגיד לה מה אתה חושב
אנונימית
אל תשחק אותה אחי אל תנסה לשלוט ברגש אם היא רוצה תראה לה ותגיג לה אם לא אז לך לחדר כושר תתאמן
אנונימי
באותו הנושא: