9 תשובות
זה לא אפנדציט זה דלקת
כבר עשו בדיקות אם זה היה אפנדיציט היו רואים בבדיקות
שואל השאלה:
אפנדציט זה שם נוסף לדלקת של התוספתן.
אמרו לי שהמעי הגס תקין לחלוטין בצילום בטן אמרו שהכל תקין
אמרו לי שיש לי רק דלקת בקיבה ובוושט כל השאר תקין... השאלה מה יכול לגרום לכאבים האלה בצד ימין
אנונימי
שואל השאלה:
יכול להיות שזה שרירי בטן?
או שבגלל הבדיקות הפולשניות המערכת עוד לא חזרה לעצמה וזה?
אנונימי
שואל השאלה:
וגם אם זה היה אפנדציט חס וחלילה הייתי כבר מת בחיים לא הייתי יכול להחזיק חודש.
פעם לגיס שלי היה באותו הרגע שלחו אותו לניתוח..
אנונימי
שואל השאלה:
אבל שוב אני רוצה לשמוע עוד חוות דעת כי אני מת מפחד
אנונימי
אני יודעת מה זה. התכוונתי שהכאבים זה מה שמצאו ואם עשו אולטרסאונד ולא ראו כלום אז אין
ואם היה לך היית מרגיש כאבי תופת שלא יכול לזוז
שואל השאלה:
אלו לא כאבים קשים זה כאבים עמומים כאלו שבאים והולכים ועשו צילום בטן וגם קולונוסקופיה בדיקה של המעי הגס וגם גסטרוסקופיה בדיקה של הקיבה והוושט
אנונימי
שואל השאלה:
יש סיכוי שבגלל דלקת בקיבה ובוושט יכולים להקרין כאבים לבטן הימנית התחתונה?
אנונימי