מה הייתם עושים בפארק הירקון אם לא יכולתם לעשות פעילות גופנית (הסבר בתיאור)
אני בפארק הירקון עם כל הנשפחה, ויש לי שברי מאמץ בשתי הרגליים ועוד משהו ברגל שמאל, ובגלל זה אסור לי לעשות ספורט או לרוץ או ללכת הרבה וכולם עושים משהו ואין לי מושג מה לעשות כי לא באלי להיות בניידאו לדבר עם מישהו - אני רוצה לנצל את זה שאני בפארק כי אני לא יכולה לעשות המון