27 תשובות
לא, יש לי מחזור כבר כמעט ארבע שנים והוא מעולם לא הגיע בדיוק מתי שהוא היה אמור. תמיד קצת לפני או אחרי. עכשיו הוא לא הגיע כבר חודשיים.
וואי לאא
הגיוני
וואלה לא לקח זמן
לפעמים, גם לי היו ועדיין יש תקופות שלא קיבלתי 4 חודשים+
לא הוא אף פעם לא סדיר
רק שהתחלתי לקחת גלולות הוא נהיה סדיר
רק שהתחלתי לקחת גלולות הוא נהיה סדיר
המחזור אף פעם לא סדיר
קיבלתי לפני איזה 3 וחצי שנים והוא עדיין לא סדיר
לא
בסה"כ כן, אבל לא יזיק ללכת לרופא לנשים להתייעץ איתו.
ואל תדאגי, את לא מחוייבת בבדיקה וגינאלית.
מה גם, אני יודעת שרוב הקופות היום מאפשרות התייעצות עם רופאים שונים דרך האפליקציה ללא קביעת תור אז גם זו אפשרות
ואל תדאגי, את לא מחוייבת בבדיקה וגינאלית.
מה גם, אני יודעת שרוב הקופות היום מאפשרות התייעצות עם רופאים שונים דרך האפליקציה ללא קביעת תור אז גם זו אפשרות
לי ממש לא היה סדיר
אני חושבת ששלך בסדר
אני חושבת ששלך בסדר
לא והוא עדיין לא
לא איזה
לא קיבלתי מחזור כבר חמישה חודשים אופס
לא קיבלתי מחזור כבר חמישה חודשים אופס
שלי סדיר.
בשנה וחצי-שנתיים הראשונות של המחזור זה בסדר אם המחזור לא סדיר.
בכל מקרה אני ממליצה ללכת לבדוק את זה, יכול להיות שיש צורך בגלולות כדי לאזן את ההורמונים.
בשנה וחצי-שנתיים הראשונות של המחזור זה בסדר אם המחזור לא סדיר.
בכל מקרה אני ממליצה ללכת לבדוק את זה, יכול להיות שיש צורך בגלולות כדי לאזן את ההורמונים.
כן, תמיד היה סדיר
לא והוא גם לא הסתדר אחרי הרבה זמן
היה לי מחזור כל כמה חודשים (בגלל השחלה הפוליצסטית הזאת, שאם יש למישהי מכן זה עלול לשבש קצת תמחזור) אבל גלולות עוזרות
היה לי מחזור כל כמה חודשים (בגלל השחלה הפוליצסטית הזאת, שאם יש למישהי מכן זה עלול לשבש קצת תמחזור) אבל גלולות עוזרות
כמעט לכולן הוא לא סדיר בהתחלה וזה הגיוני ובסדר.
4 חודשים לא לקבל נשמע מוגזם גם אם הוא עדיין לא סדיר
4 חודשים לא לקבל נשמע מוגזם גם אם הוא עדיין לא סדיר
אנונימית
אצלי הוא עוד לא סדיר וקיבלתי כבר לפני כמעט 3 שנים
כן
ישר היה סדיר
ישר היה סדיר
אף פעם לא קיבלתי בול מקנאה במי שכן
חד משמעית לא אני כבר 4 וחצי שנים עם מחזור ועדיין לא סדיר
בהתחלה ברור שלא
אחרי השנה שלישית או הרביעית זה התחיל להיות סדיר
אחרי השנה שלישית או הרביעית זה התחיל להיות סדיר
קיבלתי לפני 6 שנים ורק בשנה וקצת האחרונה הוא נהיה סדיר
לא, קיבלתי פעם ראשונה באוקטובר 2020 וחודש אחד קיבלתי כמה חודשים לא ורק באוקטובר-נובמבר-דצמבר 2021 זה נהיה בערך באותם זמנים רק בהפרשים של כמה ימים
ממש לא , פעם אחת קיבלתי פעמיים בחודש
יש לי מחזור כבר 4 שנים והוא עדיין לא סדיר
אנונימית
באותו הנושא: