5 תשובות
כן, לגור שם 5 שנים בעיקרון ובשנה ה-5 את יכולה לבקש אזרחות בתנאי שיש לך עבודה
שואל השאלה:
אבל אי אפשר לעבוד בלי אזרחות
אבל אי אפשר לעבוד בלי אזרחות
אנונימית
לא בכל מקום, יש המון עובדים זרים ולהשיג ויזה זה לא נראה לי כל כך בעייתי אם אין לך עבר פלילי
אה לא משנה חשבתי שאמרת אם כן יש מישהו צרפתי במשפחה, אם לא אז אין לי מושג
כן אפשר
באותו הנושא: