5 תשובות
כל אחד משהו אחר
הכי חשוב שלא תשתני (:
הכי חשוב שלא תשתני (:
כל אחד אוהב משהו אחר. תעשי סקר בסטיפס. אני אישית אוהב טובות
אנונימי
מגבר שעונה על השאלה הזאת: כל גבר באמת מחפש את האחת שמתאימה לו. גבר אוהב בחורות רעות יותר בהחלט. בגלל שאז הוא יכול להשוויץ בה ולהתלהב איתה ו"להנות" יותר. אבל בסופו של דבר הבחורה הטובה זה מה שכל גבר מעדיף כי זאת מי שהוא ימשיך איתה ויהנה איתה באמת כל הזמן שהם ביחד.
בסופו של דבר כולם יחפשו את הילדה הטובה, שלא יוצאת למועדונים כל לילה... הבתולה.. ככה כולם אומרים לי ;)
אנונימיתתתת מואה ♥
זה תלוי בגבר
אני למשל אוהב בנות טובות:)
גבר שחרמן אולי יעדיף תרעות קצת לא תטובות
אני למשל אוהב בנות טובות:)
גבר שחרמן אולי יעדיף תרעות קצת לא תטובות