זה הגיוני שהביטחון העצמי שלי עד כדי כך נמוך שאני כזה overthinking על החלום שהיה לי?
כי זה מוזר כי אני כן אוהבת את עצמי ואיך שאני נראית וזה אבל כל הזמן מפחיד אותי שאחרים לא והיה לי חלום שמשום מה השחקנים מקוברה קאי (הסדרה אם אתם מכירים) כאילו רק אבל השחקנים של טורי ורובי אז הם למדו איתי בבית ספר וגם הארי סטיילס (אין לי מושג למה אבל זה חלום אז לא יודעת) בקיצר אז החברה הכי טובה שלי התחברה איתם ואז כאילו באתי איתה אליהם בהפסקה והיא פשוט דיברה איתם ואני הרגשתי ממש בחוץ וניסיתי להשתלב בשיחה אבל לא ממש הצלחתי וזה ממש מלחיץ אותי שכזה החברה הכי טובה שלי לא רוצה להיות חברה שלי יותר וכן אני יודעת שזה רק חלום אבל זה חלום ממש חרא