6 תשובות
לא יאפשרו לך לדעתי את סתם מסתבכת באמת פשוט תמצאי אפילו סתם איזה צהרון ליד הבית שלך תעבדי שם בחינם ותרשמי על זה שעות
לא יאפשרו לך
זה יכול להיות רעיון ממש טוב כדאי לך לנסות! האמת שגם אני ממש בבעיה עם המחויבות האישית הזאת אני עוד לא התחלתי את זה:')
לא הבנתי למה להסתבך, תמצאי משהו פשוט (אפילו בבית ספר לפעמים יש מחויבות אישית שאפשר לעשות וזה קליל ממש) ותסיימי עם זה. הלכת רחוק.
אנונימי
לא יאפשרו לך כי את צריכה מסגרת ומבוגר שיהיה אחראי עלייך.
תנסי להתנדב במקום אחר יש בבית ספר או דרך תנועות נוער וכו' זה באמת לא כזה מסובך
תנסי להתנדב במקום אחר יש בבית ספר או דרך תנועות נוער וכו' זה באמת לא כזה מסובך
ואיי החלק הראשון נשמע בול כמוני!
ולגבי השאלה- את יכולה לשאול את המחנכ/ת שלך לגבי זה, אבל תמיד טוב שיהיה לך רעיון אחר למקרה שלא יאשרו
ולגבי השאלה- את יכולה לשאול את המחנכ/ת שלך לגבי זה, אבל תמיד טוב שיהיה לך רעיון אחר למקרה שלא יאשרו
באותו הנושא: