12 תשובות
סבבה
כאילו יש לי כמה חברים קרובים ויש כאלה שאני נפגשת איתם פעם בהרבה זמן
אה וכשנכנסתי לסטיפס אני לא זוכרת מה המצב החברתי שלי היה כי זה היה לפני מלא זמן
כאילו יש לי כמה חברים קרובים ויש כאלה שאני נפגשת איתם פעם בהרבה זמן
אה וכשנכנסתי לסטיפס אני לא זוכרת מה המצב החברתי שלי היה כי זה היה לפני מלא זמן
יש לי שלוש חברות ואני ממש אחלה עם זה
יש לי 3-4 חברות אמיתיות בנתיים אבל הן בטח יעזבו אותי חוץ מ1 אבל חוץ מזה גרוע יש לי ככ הרבה חברות מזויפות מהכיתה והמורה שלי מחייבת אותי להתייחס אליהן בשעות הלימודים , מורה מעצבנת
וואלה תאמת שכנרשמתי לאתר אז לא הייתי משהו מבחינת המצב החברתי. זה היה בחופש גדול אחד בין כיתה ח לכיתה ט ולא ממש נפגשתי עם ילדים, בתקופה הזו לא היה לי ממש רע מבחינה חברתית אבל לא היה לי וואו והמון חברים אז נכנסתי לפה לעזור לאחרים ולענות על שאלות וכאלה. עכשיו אני בכלל בכיתה יא ועברתי תודה לאל בית ספר המצב החברתי שלי ממש טוב
כן, נפרדתי מחברים רעילים שהיו לי. למדתי לשים את עצמי קודם כל ולדאוג שאני אהיה שמחה ורק אז לשמח אחרים, למדתי להנות מהדברים הקטנים ויש לי חברים שאני יכולה לסמוך עליהם , אפילו כשבחטיבה בנים לא טרחו להסתכל עליי עכשיו אני בזוגיות טובה ויש לי את החבר הכי טוב בעולם הולך לי סבבה בבית ספר מבחינת לימודים עד כמה שאני משתדלת וסך הכל באמת סבבה לי
כן, נפרדתי מחברים רעילים שהיו לי. למדתי לשים את עצמי קודם כל ולדאוג שאני אהיה שמחה ורק אז לשמח אחרים, למדתי להנות מהדברים הקטנים ויש לי חברים שאני יכולה לסמוך עליהם , אפילו כשבחטיבה בנים לא טרחו להסתכל עליי עכשיו אני בזוגיות טובה ויש לי את החבר הכי טוב בעולם הולך לי סבבה בבית ספר מבחינת לימודים עד כמה שאני משתדלת וסך הכל באמת סבבה לי
מצב חברתי סביר מינוס
יכול להיות יותר טוב
יכול להיות יותר טוב
אני לא יוצא מהבית כבר חודשים
אין לי חבר אחד לספר לו מה עובר עלי
אין לי חבר אחד לספר לו מה עובר עלי
אנונימי
סיימתי בית ספר ביוני האחרון
כבר בחודשים האחרונים של יב התחילו ריחוקים מהחברות ועכשו אני בלי אף חבר/ה
חוץ מאחד ויחיד שזה בן הזוג שלי
כבר בחודשים האחרונים של יב התחילו ריחוקים מהחברות ועכשו אני בלי אף חבר/ה
חוץ מאחד ויחיד שזה בן הזוג שלי
אין לי חברים בכלל כבר מלא שנים מאז שנכנסתי לאתר וכלום לא משתנה איזה עצוב זה
אנונימית
מצויין מאוד
אני שמח
אני שמח
מזעזע ברמות
טוב, אין לי חברים בכלל.
נחמד
באותו הנושא: