4 תשובות
אין מה לדווח ל105... פשוט תחסום אותה.
עכשיו שאלה- פירסמת במקרה מודעה ביד 2? כי יכול להיות שהשיגו את המס' שלך משם.
שואל השאלה:
אני בן אדם שפרטיות חשובה לו.
אני לא בן אדם עם עוקבים או רשתות חברתיות ואני לא מפרסם את הטלפון שלי.
מוזר לי שמישהו מחוץ לארץ יצר איתי קשר כי הוא אפילו לא הסביר איך הוא השיג את המספר שלי למרות ששאלתי הוא פשוט לא הסביר.
אנונימי
זה של בנין
דבר ראשון אל תענה
דבר שני 105 זה נגד בריונות ברשת אז הם לא יעזרו
פשוט לחסום. אין לך ממה להילחץ.
באותו הנושא: