3 תשובות
תתמקדי בתחביבים שלך
את תוכלי לעבוד בעבודת חלומותייך גם אפ לא תרחיבי בתיכון כל מקצוע
וגם ההתמדה הזו בסופו של דבר תייאש אותך כשתרצי להתחיל תואר
זה הגיל שלך להנות, (אני בעצמי בת 17 :/) אז תנצלי את זה
תתמקדי בלהשקיע זמן בתחביבים שאת אוהבת
תנסי לצאת למקומות עם חברים ואם אין לך אפשר למצוא לרוב בחוג או בהתנדבות או בעבודה לנוער
אני בזבזתי ועכשיו אני מתחרט הלוואי שמישהו היה אומר לי את זה בגיל 16.