8 תשובות
כי ככה בא להם
לא רוצים לחשוף זיהות
כי הם לא מצאו שם יפה למשתמש שלהם, אז הם מנסים להסתיר את זה
אנונימי
^ גם אתה?
למה לא
^^לא, אני פשוט לא רוצה שידעו שאני מוזר, זה הכל
לא רוצים שיראו מי הם
הם עוד לא עשו חשבון אז אין להם עדיין שם משתמש
באותו הנושא: