7 תשובות
אולי תגידי לו שאת צריכה לחשוב על זה טיפה או לא למהר מידי?
קודם כל תזכרי שאת לא חייבת לו כלום. כמובן שמומלץ להתנהג כמו בני אדם אז טוב שאת שואלת.
ולשאלתך, תגידי שחשבת על זה ושאת מצטערת אבל הגעת למסקנה שאת מרגישה לא מוכנה עדיין.
תגידי לו שזה לא קשור אליו, זה קשור נטו אליך. את עדיין לא בשלה לזה מבחינה רגשית, ואת לא רוצה להיכנס לזה כשאת בתקופה לא מתאימה. אז לצערך זה לא יעבוד. סורי וזה
ולשאלתך, תגידי שחשבת על זה ושאת מצטערת אבל הגעת למסקנה שאת מרגישה לא מוכנה עדיין.
תגידי לו שזה לא קשור אליו, זה קשור נטו אליך. את עדיין לא בשלה לזה מבחינה רגשית, ואת לא רוצה להיכנס לזה כשאת בתקופה לא מתאימה. אז לצערך זה לא יעבוד. סורי וזה
תגידי לו.
מקודם כל את לא חייבת להיות איתו עם את לא רוצה, הוא לא מחליט עלייך ואת לא חייבת לו כלום
שואל השאלה:
ברור אבל לא נעים.. את יודעת.. זה נראה כאילו הוא כן בקטע ורוצה להכיר אבל זה מרגיש לי מהר מידי..
ברור אבל לא נעים.. את יודעת.. זה נראה כאילו הוא כן בקטע ורוצה להכיר אבל זה מרגיש לי מהר מידי..
אנונימית
את יכולה להגיד לו שאת רוצה להכיר אותו אבל לחכות בקשר לזוגיות
שואל השאלה:
בת גוריון^
תודה רבה לך! כתבתי לו את זה :)
בת גוריון^
תודה רבה לך! כתבתי לו את זה :)
אנונימית
באותו הנושא: