7 תשובות
את נשמעת ממש לחוצה,
דבר ראשון אני כנראה חולה קורונה ויש רק נזלת ושיעול
דבר ראשון אני כנראה חולה קורונה ויש רק נזלת ושיעול
ודבר שני יש pcr בתל ברוך
אם שתיכן מחוסנות תלכו לתחנת מד"א ותעשו בדיקת אנטיגן. במידה והיא יוצאת חיובית אתן תוכלו ללכת לקופת חולים לעשות בדיקת pcr.
וזה כן אמיתי אנטיגן פשוט תעשי פעמיים
שואל השאלה:
היא כבר עשתה פיסיאר ויצאה חיובית ..
היא כבר עשתה פיסיאר ויצאה חיובית ..
אנונימית
אז אם היא יצאה חיובית את צריכה להיכנס לבידוד ולעשות בדיקת אנטיגן בתחנת מדא (אם את מחוסנת). במידה והיא חיובית אז תעשי pcr.
מה זאת אומרת לא נותנים לעשות פיסיאר?
אני עשיתי היום בטח שנותנים וזה רצוי שתעשי אם היא חולה ולא ממליצה אנטיגן זה לא מספיק מדויק
אני עשיתי היום בטח שנותנים וזה רצוי שתעשי אם היא חולה ולא ממליצה אנטיגן זה לא מספיק מדויק
אנונימית
באותו הנושא: