4 תשובות
כן
תלוי במוסד האקדמאי שתרצה ללמוד בו, בדרך כלל צריך להשלים בגרות ל4 או 5 יחל בשביל להתקבל למוסדות נחשבים, עושים את זה אחרי הצבא בדרך כלל
שואל השאלה:
אני בת
ואם אני לא רוצה להשלים?
אני בת
ואם אני לא רוצה להשלים?
אנונימית
אז כדאי לך לעשות 4 יחידות
לרוב לא מקבלים 3 יחל בלי שנת השלמה או תיקון בגרות
לרוב לא מקבלים 3 יחל בלי שנת השלמה או תיקון בגרות
באותו הנושא: