3 תשובות
החורף בישראל הוא מגוחך ,

מעין חורף ש-מהול ב-קיץ
הכל יכול להיות אחרת
אבל מה לעשות ש-ככה ראינו בשנים האחרונות
ב ניו-יורק מרגישים חורף למשל
גם ב-אירופה החורף הוא סבבה (לאוהבי החורף שבינינו)
כאשר חוצים את הכביש במעבר חציה והאור ברמזור אדום אז אכן מבוצעת עבירה
emr
רק נראה לך ככה
ישראלים אוהבים לעשות רומנטקיזציה לחול אבל הכל אותו חרא