62 תשובות
את ממש מגניבה
בכלל לא משוגעת
לא מה פתאןם
את קוראת יותר מדי ספרים או רואה יותר מדי סדרות בנושא הזה כנראה
מישהי נכנסה לוואטפד...
שואל השאלה:
^תקשיבי אני כבר שנתיים קוראת ואני לא מפסיקה לקרוא רק על מאפיה!
אנונימית
שואל השאלה:
^^תקשיבי אבל בוואטפד זה אחרת
אנונימית
זה נותן לי וויבים של לוקה ויטיאלו
ראית יותר מדי סרטים
שואל השאלה:
^^אני צוחקת תנשמי במציאות הם לא כאילו וחבל!
אנונימית
שואל השאלה:
^^את מתכוונת קראתי סיפורים יותר מידי
אנונימית
פוב ראית יותר מדי סרטים ואת חושבת שהמאפיה ב365 זאת גם המאפיה במציאות
שואל השאלה:
^^^^^^הערך 30
אנונימית
שואל השאלה:
^^פוב: קראתי יותר מידי ספרים בווטפד
אנונימית
אני וחברה שליי
אנונימית
תלוי
מאפיה כמו טוני סופרנו או מאפיה כמו וואטפאד
שואל השאלה:
^^^וואי סבבה יש לי מלא
1.שכור ועונש
2.כניעה מתוקה
3.כמעט כניעה מתוקה
4.השטן שלא ברא אלוהים
5.my loard
6.suger baby
7.אם את רוצה עוד המלצות לפרטי
אנונימית
שואל השאלה:
^^כמו וואטפד
אנונימית
תשמעי המציאות רחוקה מזה
אבל אם זה ראש מאפיה כמו בספרים אז חד משמעית את לא משוגעת
שואל השאלה:
^תודה סוף סוף מישהי מבינה אותי
אנונימית
שואל השאלה:
^באמת שאין על מה יש לי עוד מלא סיפורים אם באלך
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה דקה
אנונימית
שואל השאלה:
^^אפרוחיקית רציתי להגיד לך שאת מלכה כי את לעומת השאר לא חושבת שאני משוגעת..
אנונימית
נהנית בוואטפד אה
חשבתי אני היחידה
אבל זה בטח כי קראתי קצת יותר מדי
קראתי יותר מידי ספרים וראיתי יותר מידי ספרים גם
אנונימית
את חושבת שהחיים כמו בוואטפאד
אולי^
אנונימית
עד שתיפרדו ותירצחי
תראי.. קצת אבל ממש קצת
לא משוגעת אבל בהחלט חיה בסרט
שלא תחשבי שזה כיף להיות כל הזמן בסכנת מוות ושיפחה של מישהו אבל בהצלחה בלמצוא אחד כזה
אנונימית
את לא משוגעת חיים שלי את חולת נפש
סתם מושפעת
כולנו ככה אחרי ווטפאד
אהלן גם אני כזאת הוואטפד השפיע עלי
אנונימי
אכן כן. למה שתרצי ראש מאפייה?
תעשי טובה תצאי מהוואטפד
יותר מידי וואטפאד להיום
בואי נהיה ראש מאפייה ביחד
מי מצטרף???
^
אניי
בואו נחטוף את עומרי
אנונימית
תצאי קצת מוואטפד זה יעשה רק טוב
^
לא מבינה בנושא אבל יש מלא נשים מנותקות ואכזריות
סמוך עלי
באד בוי
^^^^^^^^^
כןן
יואו אני בעד לחטוף את עומרי
יהיה משעשע
אנונימית
וואי תקראי משפחת רומנו, זה 3 סיפורים:
1.לוקה רומנו
2.קלואי רומנו
3.דונאטו רומנו
אנונימית
לא יודעת מה איתך אני רוצה מאפיית בורקסים
צאי מהוואטפד תראי זה נעלם כמו קסם
כל ילדה אכותית רוצה איזה ראש מאפיה חתיך שיחטוף אותה והם יתאהבו על הדרך , אני
תפסיקי לקרוא ספרים ולראות סרטים וסדרות
שואל השאלה:
^קנאית
אנונימית
אני בן... אני מחכה רק שתשלחי התנקשות כשתהיי ראש ארגון הפשע
שואל השאלה:
^אני לא רוצה להיות אשת מאפיה או ארגון פשע גולה בצחוק כתבתי אנשים פשוט לוקחים כל דבר רציני אבל עזבו שתקראו בוואטפד נדבר שבת שלום
אנונימית
עדיף לך לעלות רמה ולהתחיל לקרוא ספרים
למרות שאשליות מתוקות היה סיפור מדהים, חבל שהיא מחקה אותו
שואל השאלה:
^אני קוראת ספרים אבל התכוונת לספר אמיתי? אם כן אני ממש רוצה לקרוא ולקנות אבל אני לא יודעת איפה לקנות ואני מפחדת שאחרי זה אמא שלי/המשפחה שלי ימצאו את הספר וידעו שאני קוראת אותו..
אנונימית
שואל השאלה:
^אני קוראת בוואטפד
אנונימית
שואל השאלה:
^איפה אני יכולה למצוא?
אנונימית
יש את הספרייה הציבורית בטלגרם
היא כרגע סגורה כל הזמן סוגרים אותה כי זה לא חוקי וכל זה אבל את יכולה למצוא שם ספרים דיגיטליים
בתקווה שעכשיו לא יחסמו לי את החשבון