9 תשובות
אני אתקשר לדוד שלי ואתעצבן כנראה
קצת אתעצבן כי הוא עשה את זה בלעדיי אבל אתעניין למי הוא שלח את זה
אם זה היה בהסכמה אז אחלה, אם לא אז ממש לא במקום והייתי גם אומרת לו את זה.
שואל השאלה:
לענות לבחור או לא אני לא יןדעת מה עושים במצב כזה
לענות לבחור או לא אני לא יןדעת מה עושים במצב כזה
אנונימית
^אם את מעוניינת באמת בשידוך אז
תעני, המספר כבר ניתן אין מה לעשות עם זה. מי יודע מה יכול לצאת מזה. אני הייתי עונה.
תעני, המספר כבר ניתן אין מה לעשות עם זה. מי יודע מה יכול לצאת מזה. אני הייתי עונה.
לא הייתי אומרת כלום ואם זה לא היה מתאים םשוט לא הייתי עונה לבחור
שואל השאלה:
דוןקא יש בזה משהו חמוד שהוא ככה משווק אתכן
דוןקא יש בזה משהו חמוד שהוא ככה משווק אתכן
אנונימית
לדעתי אנשים שצריכים שידוך בצורה כזו זה אפילו דגל אדום
מאיפה דוד שלך מכיר אותו בכלל?
מאיפה דוד שלך מכיר אותו בכלל?
אנונימי
הייתי עושה על דוד שלי פראנק בטלפון בתור נקמה