9 תשובות
כן כדי
אלא אם כן אין כרגע שלג
אלא אם כן אין כרגע שלג
מומלץ זו חוויה
וואי כיף בחרמון ממש.
דווקא ממש כיף שם, אבל תעלי ברכבל ללמעלה כי שם יותר כיף. אפשר גם להשכיר שם מזחלות.
שואל השאלה:
יורד שם גשם או רק שלג?
יורד שם גשם או רק שלג?
אנונימית
את תתחרמוני מהחוויה שם. כדאי לך
רק שלג לדעתי
מומלץ ממש כיף שם הייתי שם לא מזמן
שואל השאלה:
עזבו כבר אין מקום בהסעה
עזבו כבר אין מקום בהסעה
אנונימית
באותו הנושא: