16 תשובות
queen
אנדי בלאק.
ghostmane
אי אפשר לבחור! לאחרונה בעיקר rauf&faik ( שאף אחד כנראה לא מכיר כאן )
הארי סטיילס קל
beyonce
ג'סטין ביבר באמת כותב דברים יפים מאוד כדאי להקשיב
טיילור סוויפט וקייטי פרי
בייסיק רצח אבל זין הן מדהימות
בייסיק רצח אבל זין הן מדהימות
כתוב לי בפרופיל
בזמן האחרון אני ממש אוהבת את. ailee
בזמן האחרון אני ממש אוהבת את. ailee
משתנה. כרגע זה clown core
טיילור סוויפט
זמר פרדי מרקורי מקווין להקה קווין
נירוונה, מטאליקה, דה נייברהוד, ליל פיפ, הביטלס, מוניקה סקס, כוורת ומשינה
אה וראפרים אקס וקצת אמינם
אני מאוד אוהב את רביד פלוטניק וטונה.
אני חושב שזה או queen כי יש להם שירים והפקות לשירים פשוט מדהימות שלא נשמעות הגיוניות אבל אני גם נהנה לשמוע מטאל הרבה מטאל. ואני נהנה ארבע עיקריות - metallica #1
system of a down #2
megadeth #3
pantera #4
system of a down #2
megadeth #3
pantera #4
באותו הנושא: