10 תשובות
כי הם חולים רוב הפעמים מאוד מהר
היו לאח שליו עשרות.. וכל הזמן מתו והיתרבו
היו לאח שליו עשרות.. וכל הזמן מתו והיתרבו
תוכלת חיים קצרה built in, רוב האנשים לא יודעים איך באמת לטפל בהם, ולכן הם מתים מהר.
הורים נותנים לילדים הקטנים שלהם לגדל אוגרים מתוך כוונה טובה, הכל למען ילדיהם, אך זו הסיבה למותם.
הורים נותנים לילדים הקטנים שלהם לגדל אוגרים מתוך כוונה טובה, הכל למען ילדיהם, אך זו הסיבה למותם.
לא יודעת מה איתך אבל האוגר המניאק של אחותי כבר לא מת שלוש שנים
כי הם נמלים קטנים שמתים מסיבות רנדומליות ביותר
כי מביאים אותם לילדים טיפשים
האוגרים שלי שרדו אצלי כמה שנים כשהייתי קטנה
האוגרים שלי שרדו אצלי כמה שנים כשהייתי קטנה
הם מאוד עדינים.
כי הם דפוקים ומתים משטויות
שואל השאלה:
הגיוני
הגיוני
לא יודעת
היה לי אוגר
הוא חי מעל שנה ואז הכלב שלי אכל אותו
היה לי אוגר
הוא חי מעל שנה ואז הכלב שלי אכל אותו
כי הם אוהבים תשומת לב הם כמו דגי זהב מפונקים
באותו הנושא: