התחברות
הרשמה
אוזן אחת עם הליקס גבוה ו low הליקס (הליקס נמוך מאוד) ו2 חורים רגילים, ואוזן שניה עם 2 חורים רגילים זה יפה או מוגזם?
6 בינואר 2022, 22:20
עגילים
פירסינג
אוזניים
בת 14
גיל 14
3 תשובות
זה מקסים וזה יפה
B
Blondie.v
זה יפה לדעתי
לא כזה מוגזם
אוהב אתכם
ממש סבבה
לא מוגזם לדעתי פירסינג זה מושלם
מ
מיאו קינג
באותו הנושא:
תגידו זה שיש לי ספטום , הליקס ושתי עגילים באוזן בשתי האוזניים זה מוגזם?
הליקס באוזן - בנות באיזה אוזן עושים הליקס? ימין או שמאל? תודה על העזרה
הליקס הליקס קידמי וטראגוס באותה אוזן זה יפה?
איפה אפשר לקנות עגיל באוזן כזה עם שרשרת שמחברת?איפה שהחור באוזן הרגיל למקום איפה שעושים הליקס?(מזוייף אין לי הליקס)
יפה אוזן שמאל הליקס ושני חורים רגילים ואוזן ימין סיידבורן וחור רגיל?(הכל כסף)
עגיל שני עושים בשני האוזניים או רק באוזן אחת כמו הליקס?
יש לי הליקס באוזן שמאל וחשבתי לעשות עוד אחד(דאבל הליקס)
יש לי 2 חורים באוזן שמאל ואחד בימין, באיזה אוזן הכי יפה לעשות הליקס?
כדאי לי לעשות עגיל באוזן ימין+שמאל+ הליקס היום או רק הליקס?
מקובל לעשות הליקס באוזן שמאל או באוזן ימין?
עגיל רגיל בכל אוזן, הליקס באוזן אחת ונזם