5 תשובות
יש לי כלבה כזאת זה לברדור זה כלב מתוק רגוע ואוהב ילדים, אבל יחסית זה כלב גדול
זה נראה לי בכלל פיטבול
miriam
שואל השאלה:
תודה לעונים. אני אישית מעדיפה כלבים. הם יותר חמודים בעיניי. ואנונימי צודק אמרו לי שזה לברדור.
תודה לעונים. אני אישית מעדיפה כלבים. הם יותר חמודים בעיניי. ואנונימי צודק אמרו לי שזה לברדור.
השואלת
איזה אמסטף זה מותק של כלב לברדור גודל בינוני
אנונימי
נראה לי שזה סוג של אמסטף והוא כן גדל.
אני גם בדילמה מה לאמץ-
אולי עדיף לאמץ חתול? (פחות כאב ראש)
מה דעתך? http://www.dilemmix.co.il/dilemma/179/
אני גם בדילמה מה לאמץ-
אולי עדיף לאמץ חתול? (פחות כאב ראש)
מה דעתך? http://www.dilemmix.co.il/dilemma/179/
מושית
באותו הנושא: