4 תשובות
myprotein וניל. טעם עדין בלי טעמי לוואי הזויים של הטעמים האחרים שניסיתי
אין דרך לדעת מה יהיה טעים לך ומה לא, זה טעם אישי בסופו של דבר, את העוגיות לא טעמתי, אבל השוקולד די סבבה האמת. תנסי את ה2 האחרים שציינתי מקסימום.
שואל השאלה:
קניתי לפני כמה זמן קרם עוגיות של allin וזה הדבר הכי מגעיל שטעמתי
קניתי לפני כמה זמן קרם עוגיות של allin וזה הדבר הכי מגעיל שטעמתי
אנונימית
allin(יש בסופר פארם)
wheyprotein
iso100
wheyprotein
iso100
באותו הנושא: