5 תשובות
לא, מקווה שהכל בסדר
ספאם לא מוצלח , מה זה נס ציונה???
אנונימית
שואל השאלה:
זה ברצינות...אומרים שמישהו זרק שם פצצה, לא יודעים עדיין. (זה הכל בגדר שמועות כרגע) עדיין לא בטוחים מה קרה שם
אנונימית
שואל השאלה:
https://www.inn.co.il/flashes/847220
https://rotter.net/forum/scoops1/727340.shtml
חושבת שמצאתי את התשובה.
זרקו רימון, 5 נפצעו
אנונימית
וואוואוֱ
באותו הנושא: