5 תשובות
דילן חתיך
אולי את מחזור?
שואל השאלה:
אני לא במחזור, יכול להיות שאני אקבל עוד מעט אבל דבר כזה אף פעם לא קרה לי לפני מחזור. זה חלק מחלק מהתסמינים לפעמים?
אני לא במחזור, יכול להיות שאני אקבל עוד מעט אבל דבר כזה אף פעם לא קרה לי לפני מחזור. זה חלק מחלק מהתסמינים לפעמים?
אנונימית
אם היית בשירותים כנראה זה לא עצירות...תבדקי מתי את צריכה לקבל. זה קורה לפני מחזור.
אז אממ אולי כדאי שתלכי לרופא
באותו הנושא: