5 תשובות
יש סוגים של אנשים כאלה, שמעוררים רתיעה. יש הרבה מורות כאלה.
למה ליד מורה אחת הכיתה הופכת ל-תסלחי לי- בית ז*נות
ואתם מורה אחרת כולם סותמים ת'פה ומפחדים לצייץ?
זה לא קשור לדברים שעברת בהכרח.
אלא אם כן את מפקד מבוגר וקשוח שראה זוועות בצבא ואז אני יכולה להבין את האדישות להכל.
שואל השאלה:
בגלל הקשיחות זה ברור שהיא עושה את זה כי היא " רוצה שידעו שאצלה אין משחקים " אבל מורות אחרות לא עושות את זה
אנונימית
אז את שואלת *למה* היא מחליטה להתנהג ככה?
היא רכזת שכבה וצריכה להתמודד עם טמטום של המון בני נוער, אני יכולה להבין התנהגות כזו.
אתה לא יכול לתת לילד בן 13 לכופף אותך...כנראה שהיא הבינה (וזאת הבנה נכונה) שלא צריך להיות סבלניים לילדים. כי אחרת הם יורקים עליך.
שואל השאלה:
כן נכון אבל השאלה שלי פה היא איך זה יכול להיות שאני מצליחה עדיין לחשוש ממנה בגלל שאני אחת שעברה הרבה מאוד לגיל 13 ועדיין אני מתחילה לחשוש ממנה לא כמו כל הילדים המפגרים שלי בשכבה כי בכל זאת אני עברתי יותר מהם אז מה כבר יש לי להפסיד איך זה יכול להיות שאני עדיין חוששת ממנה ושוב קצת אבל לא יותר מידי
אנונימית
אולי את לא רגילה להכיר אנשים כאלה...נו ברחה לי המילה לזה בעברית. לא חשוב.
אולי את פשוט לא מכירה מספיק אנשים כמוה.
באותו הנושא: