3 תשובות
תלוי עד כמה חברות טובות הן.
בכל מקרה, שבוע זה נורא טרי. הייתי נותנת גם לעצמי זמן להכיר את הבן אדם יותר ורק אז, תלוי בהרגשה שלך. כשזה מרגיש רציני.
Ta_
אני הייתי מפגישה אחרי חצי שנה+ ולחברה הכי טובה אחרי שבוע
שואל השאלה:
שבוע וחצי אז בגלל זה אני לא כל כך יודעת מתי
אנונימית