התחברות
הרשמה
יש לי שבוע להגיש עבודה ענקית במתמטיקנ איך להתחיל?!?
6 בינואר 2022, 17:27
עבודה
עבודה לבית ספר
5 יחידות
תשובה אחת
פשוט תתחילי. ליבי איתך אני בול באותה סיטואציה
וינסנט
באותו הנושא:
יש לי עבודה ענקית בתנך להגיש ביום רביעי זה חלופה בהערכה ו (המשך בפירוט)
מה עדיף להגיש חצי עבודה אבל להגיש בזמן, או להגיש את כל העבודה אבל באיחור ?
יש פה במקרה מישהו שטוב ממש בכימיה ויכול לעזור לי בעבודה ענקית שיש לי להגיש עש שעה 12 בלילה ??
אין לי כוח לקום מהמיטה ויש לי עבודה ענקית להגיש במתמטיקה תכף אני לא אספיק בחיים אם לא אקום אבל אני לא מסוגלת
יש לי עבודה בתנך להגיש עד שבוע הבא כנסו
לעשות עבודה ענקית שישלי להגיש למחר? או ללמוד למבחן ענקי שישלי ביום שני?
זה חוקי/לגיטימי לתת לנו להגיש עבודה מסכמת לעוד שבוע?
להגיש עבודה לא גמורה או להגיש עבודה גמורה אבל עם הורדת ציון?
אסור לי להגיש עבודה מסויימת בשמרדף אז איך אני אמור להגיש אותה?
יש לי עבודה ענקית להגיש בעוד עשרה ימים.. ועדיין לא התחלתי. יש לכם מוטיבציה לתת לי?
היי יש לי עבודה ענקית ענקית בספרות בנושא "הקמצן". ואני חייבת להגיש יש מישהו שממש מכיר את "הקמצן" מויילר ויכול לעזור לי?