5 תשובות
אם יש אופציה אז תעשי בזום למה לא
שואל השאלה:
אני לא בטוחה שיתנו לי בזום
ואם אני ישאל אז אולי הם יגידו לי גם לא להגיע לבית ספר
אנונימית
את בכל מקרה לא יכולה לבוא במצב כזה.
שואל השאלה:
מה הייתם עושים במקומי?
המבחן הזה הוא המבחן הכי חשוב שיכול להיות לי
אנונימית
תגידי למורה שיש לך וירוס בגרון ותבקשי שיעשו לך את המבחן בזום או שידחו לך אותו לתאריך אחר. עדיף לך לא לבוא לבית ספר ככה אבל אם זה יחסית לא מקשה עליך את יכולה לבוא רק לעשות את המבחן וללכת לבית, תלוי בך