6 תשובות
גם אם תקבלי 20 זה יעזור
תעשי זה לא יעשנ רע
מועד ב ממש לא תמיד יותר קשה.
תגשי אין סיבה שלא.. במילא את תקבלי את הציון הגבוה משניהם
אם במידה ותקבלי פחות זה לא ייחשב אז כן תעשי את המועד ב אין לך מה להפסיד
אנונימית
שואל השאלה:
טוב
אין לי כוח ללמוד אבל..
קיבלתי 35 במתמטיקה
מחר מועד ב
תאחלו לי בהצלחה ןגם לך אנונימי/ת נחמד
שואל השאלה:
בהצלחה:)