6 תשובות
גם אם תקבלי 20 זה יעזור
תעשי זה לא יעשנ רע
תעשי זה לא יעשנ רע
מועד ב ממש לא תמיד יותר קשה.
תגשי אין סיבה שלא.. במילא את תקבלי את הציון הגבוה משניהם
תגשי אין סיבה שלא.. במילא את תקבלי את הציון הגבוה משניהם
אם במידה ותקבלי פחות זה לא ייחשב אז כן תעשי את המועד ב אין לך מה להפסיד
אנונימית
שואל השאלה:
טוב
אין לי כוח ללמוד אבל..
טוב
אין לי כוח ללמוד אבל..
קיבלתי 35 במתמטיקה
מחר מועד ב
תאחלו לי בהצלחה ןגם לך אנונימי/ת נחמד
מחר מועד ב
תאחלו לי בהצלחה ןגם לך אנונימי/ת נחמד
שואל השאלה:
בהצלחה:)
בהצלחה:)
באותו הנושא: