5 תשובות
ברור, בהצלחהה! זה מטורףף כל הכבוד :d
ריאלי לחלוטין. אגב, תבדקי מה הדרישות למה שאת רוצה ללמוד. יש סיכוי גדול ש678 מספיק לך. זה ציון מעולה בפני עצמו.
שואל השאלה:
בדקתי, אני צריכה 715 מינימום בהתחשב בבגרות שלי (אני מכוונת לטכניון, אז אני צריכה את הפסיכומטרי גבוה). תודה אגב!
בדקתי, אני צריכה 715 מינימום בהתחשב בבגרות שלי (אני מכוונת לטכניון, אז אני צריכה את הפסיכומטרי גבוה). תודה אגב!
אנונימית
יש את הקורס +700 של הייקיו , יש גם קורס חייב שחוסך זמן וכסף והמרצים זמינים מההרשמה הראשונית שווה ...
ריאלי מאוד. ממליצה לך בשביל זה לעשות את הקורס 700+ של הייקיו. הקורס מאוד ממוקד והוא בשביל אנשים כמוך שמכוונים לציון גבוה, והכיתות קטנות ככה שהיחס אישי:)
באותו הנושא: