5 תשובות
ברור, בהצלחהה! זה מטורףף כל הכבוד :d
ריאלי לחלוטין. אגב, תבדקי מה הדרישות למה שאת רוצה ללמוד. יש סיכוי גדול ש678 מספיק לך. זה ציון מעולה בפני עצמו.
שואל השאלה:
בדקתי, אני צריכה 715 מינימום בהתחשב בבגרות שלי (אני מכוונת לטכניון, אז אני צריכה את הפסיכומטרי גבוה). תודה אגב!
אנונימית
יש את הקורס +700 של הייקיו , יש גם קורס חייב שחוסך זמן וכסף והמרצים זמינים מההרשמה הראשונית שווה ...
ריאלי מאוד. ממליצה לך בשביל זה לעשות את הקורס 700+ של הייקיו. הקורס מאוד ממוקד והוא בשביל אנשים כמוך שמכוונים לציון גבוה, והכיתות קטנות ככה שהיחס אישי:)